tiistai 22. lokakuuta 2013

Ota kädestä kiinni



Torstaina 24.10.2013 klo 17:00–20:30 järjestetään Rautalammilla Ota kädestä kiinni -tapahtuma. Tapahtuma on Saila-sisareni käsialaa ja olen itse yksi tapahtuman puhujista. Tapahtumaan osallistuminen on siis ehdottomasti kannattavaa.

Minun lisäkseni tapahtumassa puhuvat Sisä-Savon alueen mielenterveystyön toimijat sekä oma äitini. Mielenterveystyön toimijat luultavasti kertovat omasta toiminnastaan, näin ainakin ennakolta oletan. Äitini puolestaan kertonee omasta suhteestaan masennukseen.

Itse kerron ainakin itsestäni, masennuksesta ja kirjoittamisesta. Oma puheenvuoroni on jo osittain muotoutunut, mutta osittain vielä hyvinkin raakile. Tähän mennessä olen lukenut puheenvuoroni yhden kerran ja tulen varmasti lukemaan sen vielä hyvin monta kertaa ennen varsinaista tapahtumaa. Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta vastaavasta tapahtumasta, joten saa nähdä kuinka paljon jännittää. Veikkaan, että hyvin paljon.

Iloksi niille, jotka eivät tapahtumaan pääse, olen suunnitellut koostavani puheenvuorostani kirjoitetun version, jonka aion laittaa nettiin vapaasti jaettavaksi. Tuo teksti tulee varmastikin olemaan hieman pidempi ja pureutumaan joihinkin asioihin tarkemmin kuin itse puheenvuorossa on mahdollista, joten se on varmasti lukemisen arvoinen myös niille, jotka ovat itse tapahtumaan osallistuneet. Tulen ilmoittamaan täällä blogissani, kun tämä teksti on jossakin pilvipalvelussa noudettavissa. 

Sailan tekemä mainos tapahtumalle.

1 kommentti:

  1. Todella hienoa,Magnus,Minna ja Saila.Varmasti tulossa mielenkiintoinen ja antoisa ilta.

    VastaaPoista